بررسی مرچ آیس کیوب (Ice Cube)

اوشا جکسون با نام هنری آیس کیوب (Ice Cube) رپر، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان آمریکایی است. آیس کیوب حرفه هنری خود را با گروه هیپ هاپ C.I.A شروع کرد و پس از آن به گروه N.W.A پیوست.

متن آهنگ‌های او معمولاً خشن و سیاسی است و یکی از عضوهای پایه‌ای سبک گنگستا رپ شناخته می‌شود. وی توسط MTV هشتمین رپر برتر تمام زمان‌ها لقب گرفته‌ است.

او در حدود ۴۰ فیلم، از جمله کمدی اکشن Three Kings، مجموعه Barbershop و کمدی‌های پلیسی Jump Street، و Ride Along نیز ظاهر شده‌است. وی سابقه صداپیشگی در بازی Call of Duty: Black Ops هم دارد.

مرچ آیس کیوب توسط MerchTraffic تهیه و توسط پلتفرم MusicToday در دسته‌بندی های لباس، اکسسوری و پوستر عرضه می‌شود. طرح های محصولات فروشگاه آیس کیوب عمدتا بر اساس کاور آهنگ‌ها، پوستر کنسرت‌ها و تورها، نقل قول ها و اسامی بعضی از آهنگ‌ها یا آلبوم‌های خاص اوست.

آیس کیوب در مقطعی برای کمک به افراد مبتلا به اوتیسم و خانواده هایشان، از طریق پلتفرم Represent یک کمپین موقت مختص این مسئله راه انداخت که بخشی از عواید حاصل از آن به موسسۀ خیریۀ Autism Speaks می‌رسید. در توضیح این کمپین آمده بود: "با این طرح انحصاری و تعداد محدود از Represent که فقط به مدت 2 هفته در دسترس است، به Ice Cube بپیوندید تا برای خانواده های مبتلا به اوتیسم، یک روز خوب بسازید." که عبارت یک روز خوب به آهنگ خاطره انگیز آیس کیوب با عنوان It Was a Good Day اشاره داشت.

این کمپین با یک طرح که بر روی پنج محصول مختلف (انواع تیشرت و سویشرت) قرار گرفته بود اجرا شد و در نهایت با 5901 فروش، Sold Out شد و به اتمام رسید.

آیس کیوب از معترضین جدی به نظام قضایی و پلیس آمریکاست و در آهنگ های مختلفی به تبعیض نژادی توسط پلیس و دستگاه قضایی این کشور پرداخته است؛ آلبوم "گواهی مرگ" که در سال 1991 منتشر شده نیز در اعتراض به همین مسئله بود و به مناسبت 30 اُمین سالگرد آن و بعد از موج جدید اعتراضات به مرگ جورج فلوید و چند سیاه‌پوست دیگر، تیشرت آن زده شد.

تی شرت مشکی با عکس بنفش Ice Cube در جلو و تاریخ‌های تور 2020 در پشت.این مدل مرچ‌ها برای یادآوری خاطرات شرکت‌کنندگان مناسب است که در مورد هفتم پست "چرا باید به فروش مرچ فکر کنیم؟" به آن پرداختیم.

اگر شما هم مانند آیس کیوب دنبال‌کنندگانی دارید که مایلند طرح شما را روی تیشرت، ماگ، تابلو، استیکر و... داشته باشند، تمامی مراحل طراحی، تولید و عرضۀ آن را با خیال راحت و بدون هزینه به پلتفرم طرحوار بسپارید.

برای ارتباط و مشاوره با کارشناسان طرحوار و کسب اطلاعات بیشتر کافیست به دایرکت اینستاگرام ما مراجعه کنید یا به شماره 09334446620 در پیام‌رسان‌های واتسپ یا تلگرام پیام دهید.