بررسی فروشگاه مرچ پادکست Crime junkie

پادکست Crime Junkie یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های آمریکاست. این پادکست به بررسی و روایت پرونده‌‌های واقعی جرم و جنایت می‌پردازد و دو میزبان آن، اشلی فلاورز و بریت پراوات نام دارند. اشلی و بریت در یک روز به دنیا آمده‌اند و به واسطه دوستی مادرانشان، با هم بزرگ شده اند. علاقه آن‌ها به داستان‌های جنایی از همان سنین نوجوانی و با خواندن کتاب‌های آگاتا کریستی شروع شد و ادامه پیدا کرد.

پادکست Crime Junkie علیرغم پرداختن به موضوعات خشن و بعضاً دلهره‌آور، توانسته با تمرکز بر نقاط مشترک مخاطبانش، یک کامیونیتی همدل و بزرگ را تشکیل دهد و همانطور که می‌دانید، استفاده از مرچ اختصاصی یکی از موثرترین راه ها می‌باشد. 

مرچ این پادکست به مناسبت‌های مختلف و به صورت کمپینی به فروش گذاشته می‌شود؛ مثلا مجموعۀ تابستانی آن‌ها که اخیرا منتشر شد را می‌بینید که طرح‌هایشان عمدتا لوگو و نام پادکست هستند و روی بعضی هم جملات معروف میزبان‌های پادکست نوشته شده است.

این مرچ‌ها عرضۀ محدودی دارند و مهلت فروش آن‌ها یک الی دو هفته است. طرح‌های هر کمپین منحصر به فرد می‌باشد و عمدتا دیگر در کمپین‌های بعدی موجود نمی‌شوند تا طرفداران پادکست بخواهند قبل از تمام شدن مهلت خرید، این مر‌چ‌ها را از دست ندهند و آن‌ها را تهیه کنند.

 

در این کمپین‌‌ها معمولا دو میزبان پادکست از خود عکسی درحال پوشیدن یا استفاده از مرچ‌ها قرار می‌دهند و طرفدارانشان را به خرید این مرچ‌ها برای حمایت از برنامه دعوت می‌کنند. محصولات مرچ Crime Junkie شامل انواع تیشرت، هودی، ماگ، پوستر، کیسه خرید و ... می‌شود که تنوع محصول بالایی دارد.

 

اگر شما هم پادکستر هستید و می‌خواهید مرچ اختصاصی خود را بدون دردسرِ طراحی و تولید و بدون هزینه، راه‌اندازی کنید، با کارشناسان آژانس مرچندایز طرحوار از طریق +989334446620 در واتسپ و تلگرام در ارتباط باشید.