بررسی فروشگاه مرچ هری استایلز (Harry Styles)

 

هری ادوارد استایلز متولد 1994، خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده و بازیگر بریتانیایی است. فعالیت وی در عرصه موسیقی از سال ۲۰۱۰ با شرکت در برنامه استعدادیابی خوانندگی ایکس فاکتور آغاز شد. او یکی از محبوبترین خواننده‌های پاپ در دنیاست و صفحۀ اینستاگرامش 45.7 میلیون فالوئر دارد.

او در مسابقۀ ایکس فاکتور به عنوان یک خوانندۀ تک‌خوان موفق نبود و در مراحل اولیه حذف شد. با این وجود، استایلز دوباره برای تشکیل گروه وان دایرکشن به همراه چهار شرکت کننده دیگر به این برنامه بازگردید؛ گروهی که تبدیل به یکی از موفق‌ترین بندهای پسرانه شد. بعد از تعلیق گروه وان دایرکشن در سال ۲۰۱۶، استایلز به عنوان هنرمند مستقل با کمپانی کلمبیا رکوردز قرارداد همکاری امضا و رکوردهای زیادی را جابجا کرد.

استایلز در انجام فعالیت‌های خیریه و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد نیز فعال است. یکی از روش های معمول او برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و راه‌اندازی کمپین‌های مختلف، فروش مرچ است. در حقیقت هری استایلز رکورددار فروش مرچ در دنیاست؛ بالاتر از لِیدی گاگا، اِمینم، آریانا گرانده و یوتیوبرهایی مثل پیودیپای و مِستر بیست.

او دربارۀ یکی از اولین تجربه‌های فروش مرچ خود که عبارت Treat People With Kindness (با مردم با مهربانی رفتار کنید) یا مخفف آن، TPWK بود، در مصاحبه ای گفت :« یک سنجاق ازش روی بند گیتارم داشتم و برای آن تی‌شرت درست کردیم [و برای فروش عرضه کردیم]، سپس تی‌شرت های زیادی را در اطراف دیدم. من در حال رانندگی یا کار دیگه ای بودم و افرادی را با آن تی‌شرت‌ها می دیدم و شروع به این احساس کردم که عجب! چیز باحالیه.»

استایلز بعدها درباره مسائل مختلف نیز از تخصیص عواید فروش بعضی از مرچ‌هایش برای حمایت از مسائلی مثل آزادی زندانیان جنبش Black Lives Matter، پناهجویان اوکراینی و غیره نیز استفاده کرده است. محصولات مرچ او شامل تیشرت، هودی، جاسوییچی، کیف لوازم آرایش، قمقمه، کلاه کپ، پوستر و جاسوییچی است که در سایت اختصاصی او به فروش می‌رسد.

استایلز علاوه بر پست گذاشتن در صفحات مجازی خود برای تبلیغ مرچ‌ها، گاهی مواقع با پوشیدن آن‌ها در مصاحبه‌ها و انظار عمومی نیز ظاهر می‌شود. دیدن او درحال استفاده از تیشرت‌های خودش، علاوه بر ترغیب هواداران او به خرید مرچ، در خبرگزاری‌ها و مطبوعات مختلف نیز جلب توجه کرد و به صورت گسترده تصاویر آن منتشر شد که خود کمکی برای تبلیغ محصولات است.

اگر شما نیز به دنبال استفاده از مرچ برای تقویت برند خود و یک راه درآمدی نو هستید اما نمیخواهید درگیر طراحی و تولید و عرضه آن شوید، کافیست با مشاوران آژانس مرچندایز طرحوار به شماره +989334446620 تماس بگیرید یا در واتسپ و تلگرام پیام دهید.